Scandalul Kaufland Odoheiu Secuiesc capătă proporții enorme! Cine s-a dus la hipermarket AZI și a fost TRATAT la fel

Scandalul Kaufland Odorheiu Secuiesc trece la alt nivel. După ce un client a fost refuzat de o angajată a cunoscutului hipermarket fiindcă vorbea românește, și nu maghiară, o altă persoană s-a dus, vineri, la Kaufland Odorheiu Secuiesc.

Dezvăluirea a fost făcută de comisarul-șef regional de la Protecția Consumatorului, Florin Susanu. Acesta e afirmat că un comisar de la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) a mers, vineri, la Odorheiu Secuiesc, unde a solicitat să fie servit în română, însă a fost tratat identic.

„Un comisar de la Protecția Consuamtorului s-a dus în această dimineață la Odorheiu Secuiesc unde a solicitat în limba română să fie servit. Povestea s-a întâmplat identic! A fost refuzat!

Pentru că este vorba despre o practică, nu un accident, a fost aplicată o amendă de 10.000 de lei”, a declarat Susanu, pentru newsbv.ro.

Sorin Susanu a mai spus că, în 2015, Kaufland Odorheiu Secuiesc a mai fost amendat cu 5.000 de lei, în 2015, pentru că toate reclamele şi pliantele erau realitate exclusiv în limba maghiară, lucru discriminatoriu pentru consumatorii români. Conform sursei citate, el a precizat că sunt foarte multe probleme în zonă din cauza discrimănrii românilor în zonă. Chiar și OJPC Harghita a avut probleme, pentru că autoritățile locale i-au solicitat să dea jos de pe fațada sediului instituției stema României.

Vezi și Kaufland REACȚIONEAZĂ! Anunțul făcut de companie după ce un client a fost refuzat fiindcă vorbește românește

VIDEO/REVOLTĂTOR! Ce cunoscut hipermarket din România nu servește clienții care vorbesc ROMÂNEȘTE

Atenție, șomeri! Câți bani puteți primi de la stat și în ce condiții

Post Views: 7

Sursa acestui articol este websiteul bugetul.ro