Cum a primit Raed Arafat daune morale pentru „bombele” de la România TV. Titlurile „explozive”, luate la puricat de judecători

Tribunalul București a obligat, printr-o sentință care nu este definitivă, postul de televiziune România TV să îi plătească lui Raed Arafat daune morale de 5.000 de euro. Sentința arată motivele pentru care judecătorii au considerat că postul i-a creat șefului DSU un prejudiciu moral.Sursa acestei Stiri este websiteul Ziare.com